__temp__ __location__
נהג המונית שלא שתק – והחברה שעמדה מאחוריו

נהג המונית שלא שתק – והחברה שעמדה מאחוריו

לאחר שזכה ליחס משפיל מנוסע, נהג מונית שיתף את הסיפור – וחברת T-Mobility הפתיעה בתגובה שהפכה לשיחת היום בענף התחבורה.

ביום חמישי האחרון, נהג מונית העובד עם אפליקציית T-Mobility העלה סרטון לרשת החברתית שבו סיפר על מקרה מביך שחווה עם נוסע – שלטענתו, סירב לשלם את הנסיעה, התווכח במשך דקות ארוכות, ואף נקט באמירות פוגעניות כלפי הנהג.

תוך שעות בודדות, הסרטון הפך לויראלי, וגרם לגל של תגובות – חלקן הזדהו עם הנהג, אחרות מתחו ביקורת על הנהג והחברה. אולם מה שהרשים במיוחד היה הצעד המהיר של הנהלת T-Mobility.

בהודעה רשמית, החברה הביעה תמיכה מלאה בנהג, הדגישה כי אפס סובלנות כלפי התנהגות משפילה או אלימה כלפי נהגים, והודיעה שהנוסע נחסם מהמערכת לצמיתות.
החברה גם הציעה לנהג סיוע רגשי ומשפטי – והדגישה את מחויבותה לרווחת הנהגים.

המהלך זכה להערכה מצד ארגוני התחבורה, נהגים נוספים, ואף נוסעים שציינו כי "כיף לדעת שיש חברות שמגבות את הנהגים ולא זורקות אותם לבד מול לקוחות בעייתיים."

האירוע הזה הדגיש שוב עד כמה חשוב שיתוף הפעולה בין נהגים, לקוחות וחברות – כדי לשמור על מרחב בטוח ומכבד לכולם.

מירב כהן

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*