__temp__ __location__

Wizzy – הפלטפורמה הישראלית שמחברת בין אנשים, נסיעות וקהילה במקום אחד

Wizzy היא פלטפורמה ישראלית חדשנית שמחברת בין אנשים, נסיעות, קהילות ושיתופי פעולה בצורה חכמה ומודרנית. המערכת מאפשרת ליצור חיבורים אמיתיים בין משתמשים, למצוא פתרונות תחבורה משותפת ולבנות קהילה דיגיטלית פעילה במקום אחד.

Trampi – האפליקציה הישראלית שמשנה את הדרך שבה נוסעים בארץ

Trampi היא פלטפורמת שיתוף נסיעות ישראלית חדשה שמחברת בין נהגים לנוסעים בצורה חכמה, בטוחה וחברתית. האפליקציה מאפשרת למצוא טרמפים, לשתף נסיעות, לחסוך בעלויות דלק ולהכיר אנשים חדשים בדרך – הכל דרך חוויית שימוש מודרנית ופשוטה. מבוסס על מגמת ה-Carpool ההולכת וגדלה בישראל ובעולם.

"הם טבחו בנו פעמיים": שיחה עם ניצולי שואה בעלי מוגבלות — לזכור, להזכיר, ולהתחייב

ביום השואה אנו נותנים קול לניצולי שואה עם מוגבלות, וחוזרים אל הסיפורים שנשכחו — כדי לזכור, להזכיר, ולהבטיח חברה שוויונית ומכילה יותר.

ענף התחבורה בישראל נערך לתחרות חדשה

על רקע הדיבורים על כניסת חברות תחבורה בינלאומיות, פלטפורמות ישראליות מנסות לחזק את מעמדן ולהציע פתרונות מתקדמים לנהגים ולנוסעים.

האם אובר בדרך לישראל? נהגים חוששים מפגיעה בפרנסה

האפשרות שאובר תרחיב פעילות בישראל מעוררת ויכוח בענף התחבורה. נהגים וחברות מקומיות מזהירים מפגיעה אפשרית בהכנסות וביציבות השוק.

חדשנות בתחבורה: הפתרונות הישראליים שמובילים את הדרך

בעוד חברות בינלאומיות מנסות להיכנס לשוק, חברות ישראליות כמו T Mobility מפתחות פתרונות תחבורה מתקדמים שמבוססים על טכנולוגיה מקומית ושיתוף פעולה עם נהגים.

האם אובר באמת תיכנס לישראל ומה המשמעות לשוק התחבורה

השיח על כניסת אובר לישראל עולה שוב לכותרות, אך עדיין לא ברור אם השירות יפעל כאן במלואו. במקביל, פתרונות מקומיים כמו T Mobility מציעים מודלים שמתאימים יותר לשוק הישראלי ולנהגים המקומיים.

לפני החלטת ממשלה: למה תחבורה ישראלית עדיפה על מודלים זרים

בעוד הממשלה בוחנת פתיחת השוק לחברות זרות, פלטפורמות ישראליות מציעות מודל מאוזן יותר – בטוח, מפוקח ומותאם לציבור ולנהגים.

אם אובר תיכנס לישראל – הציבור והנהגים עלולים לשלם את המחיר

הדיון על כניסת אובר לישראל חוזר לשולחן הממשלה. ניסיון עולמי מעלה חשש: הציבור והנהגים עלולים להפסיד בטווח הבינוני והארוך, בעוד האחריות והשקיפות נשחקות.

רכבי Wizzy ואובר בתל אביב – התחרות בשוק ההסעות השיתופיות עולה שלב

הנסיעה באובר בישראל תעלה לכם 5 שקלים יותר – כדי לפצות את נהגי המוניות משרד התחבורה בוחן דרכים לממן את פיצוי בעלי רישיונות המוניות בשל הפגיעה הצפויה מכניסת אובר לישראל. לחדשות Taxinews נודע כי המודל שנבחן הוא "מס מוניות" בגובה 5 שקלים שיתווסף למחיר הנסיעה בשירות התחבורה השיתופית – תהליך שאמור להימשך כ-14 שנה עד לגיוס כל הסכום.

החווייה שלך באתר זה תשופר על ידי אישור שימוש בקובצי עוגיות.